Berlin fre-tis (hemma i gryningen)

Om ett par timmar ska jag gå upp och börja färden mot Berlin. Vi åker från Tibble 6.30 och jag chansar på att jag sover 6.40 skulle iaf vara underbart att sova ett par timmar på bussen i början.
Nu är jag färdipackad ska bara fixa sista lilla saken, ett par skolarbeten jag måste ha med mig...Kul men ett måste faktiskt.

Sen har jag säkert glömt något men som sagt ska inte till värdens ände.
Men varöfr åka till Berlin nu när har så mycket i skolan? Berlin var bestämt för länge länge sen oc hvi ska ner dit med laget (vi är 9 som åker) på turnering/cup och det ska bli super kul. Spela matcher och sova klassrum =) hahah

Vi åker från tibble 6.30 och sen ska vi hämta upp ett Järva lag (tror jag det var) och sen åker vi ner mot Brors hemstad Trelleborg och tar färjan över till Tyskland och sen åker vi buss ett par timmar till för att komma fram. Vi beräknas vara framme vid 23 tiden och va skönt det ska bli sen vid 12-snåret skulle jag tro krypa ner under täcket på en luftmadrass. Sen har vi vad jag vet två matcher på lördagen och på sön och ev måndagen ingen aning hur vi har med matcher, men det visar sig.

Eftersom det inte går att mobilblogga just nu så kommer det nog tyvärr bli dåligt med uppdatering under dessa dagar jag år borta. Men dessto mer blir det att berätta när kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Emma Nolander

Synd att du är så friskis och svettis. Det finns många bra klubbar i Berlin.. Om du har någon somhelst tid över för turism så lovar jag att konstnärskollektivet TACHELES vid stationen orangenburger tor är VÄL värt ett besök! :)

Trevlig resa!

2008-05-09 @ 01:33:54
URL: http://stylemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0