Att en hinderbana kan roa så

Träning i Skavlöten med tjejerna idag. När klockan var 18.00 och träningen skulel börja var det jag och Ryan där, strax efteråt kom Pärssån och sen kom Mickis och sen efetr en stund kom de tre sista tjejerna. Det var 5 stycken där och fyra skulle träna Pärsån kunde ju knappt gå hade sträckt sig i baksidan i benet och tog lite kort och var tidtagare idag under träningen.
De fick börja med att värma upp lite och sen sprang den 1.25 km (idag var vi snälla) sen blev det hinderbana. Från början lät de lite skeptiska till banan som vi skapat ihop. Våra (mina och Ryans) planer var att de skulle springa den 3 gånger, men jag tror det slutade med att de sprang den 4 åtminstånde och de ville verkligen springa, kul då har man lyckats. Jag sprang den en gång och jag kan avslöja att jag hade sämst tid....men jag var ju för17 inte uppvärmd, det var bara spring nu Lena. 

Tänkte bjuda på lite bilder från träningen. 

 Glad man kan vara
image540
Ryan leker i väntan på spelarna ska komma
image542
Hinderbanan var bla att leta sig rätt i labyrinten
image543
och upp på stocken ...
image546
och sen ner igen
image544
Sen bara raka vägen in i mål
image547

Kommentarer
Postat av: Jennie

kul med hinderbana ;D

2008-05-08 @ 07:06:52
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Yoyo

Självklart var man först i mål =)

2008-05-15 @ 21:56:20
URL: http://juhannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0