Åldern har ingen skillnad

Ja eller som egentligen ordspråket är, åldern har ingen betydelse.
Idag har jag tillbringat kvällen med två vänner och Lukas. När kom hem från skolan fick Lukas mat och sen insåg jag att jag inte skulle orka laga mat själv och var tvungen att åka till centrum för att fixa en viss 25 års present. Messa till Maria och hon var på =) Så det blev lite snack, shopping, mat. Trevligt som alltid! Åkte hem till Lukas och gick nu kvällsrundan med honom. Efter det så åkte jag till Mate och gick runt sjön med henne vilket också var mycket trevligt också som vanligt.  
Så jag har spenderat kvällen med två olika vänner där skillnaden är lika många år uppåt som den är neråt, men som sagt åldern har ingen skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0