Vill bara banka och slå någonstans....

det var känslan när jag lämnade hallen efter träningen idag. Kan inte förklara varför jag var på illa humör men jag var med milda ord sagt, ARG. Vet inte vad det var som gjorde att jag var så arg men jag var bara det och ibland får man väl vara det också. Det var faktiskt länge sen jag kände så här. Mycket känslor som kom upp, varför tränar jag nu...jo det är kval snart, de andra har semi i U22 men det får inte jag lira så om det inte vore för kvalet så har jag inget kvar. Jo BERLIN om vi nu åker dit, men det käns så långt bort. Efter denna träning fick jag verkligen känslan, hur ska jag göra nästa år? Vill inte tänka på det nu, nej verkligen inte. Vill ha ett datum för kvalet och vet a hur vi ska göra, hur det går till, jag tycker det är jobbigt att inte veta. Jag vill veta.

Allt blir bara fel just nu också.
? Min telefon är trasig och alla bilder, låtar och mess som finns där och nummer som jag inte vet om de finns sparade på mitt sim kort. Aaaaa måste bara få igång telefonen så jag kan få bilderna, annars kommer det komma kråkodiltårar.....
? Jag drömde om dig, VARFÖR NU? jag orkar inte det, inte nu och jag vill inte de. Visserligen var drömmen bra och om det nu är så det blir när vi ses så käns det kanske ändå bra. Men vill ju veta, men vågar inte fråga.
? Saknar dig LUKAS, älskar dig mest. Du finns där när jag kommer hem du ler mot mig och dina ögon kan man inte motstå, nej det går bara inte. ÄLSKAR DIG SÅ!
? PRICKEN ÖVER I idag är nog ändå efter träningen, jag skulle åka och handla hade jag tänkt men inser att jag glömt plånboken hemma. FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0