Vad vinner man?

För att få en morot till våra mål så har jag och Garpen bestämt oss för att vi ska ha som en tävling, fast inte en tävling ändå jo mot oss själva. Det hela börjar 1 april och då ska allt vara fixat och det är en del som ska göras (mätas...) och första april är snart, kanske blir helgen en start i det hela. Kommer berätta mera om vad det hela går ut på senare, kanske. Jo men lite grann kommer jag att berätta. Vi disskuterade i alla fall detta med mamma när vi häromdagen satt och åt våfflor och frågade om mamma ville vara med. Hon sa ja utan att tveka :) Det är det som är så bra att alla kan vara med ovavsett ålder, kön eller så för man tävlar bara mot sig själv. Garpen skulle försöka få med sig sin mamma också. 

Efter ett tag vi suttit och pratat om detta säger min mamma, VA VINNER MAN? hahah äran nej men vi skulle ju inte ha något pris men garpen lova så snällt att om du vinner ska du få ett pris. Så vinner du så ska jag också fixa ett pris till dig ;) Måste börja min design på diplomet nu bara ;)  
Men jag kom just på en sak som vi skulle kunna ha som delmål om 2 månader om det har gått bra. En spa kryssning vi fyra. Kanske kunde vara mysigt mor och dotter resa liksom, under 23 timmar eller nått. Vad tycker du Garp?

I denna familj är det faktiskt min mor trot eller ej som är den största tävlingsmänniskan och jag tror nog att hon kan få en utmaning av Garpens mamma om hon bestämmer att hon ska vara med. Jag hoppas på det och kom ihåg vi tävlar endast mot oss själva egentlligen.


Kommentarer
Postat av: garp

Låter som en kanonidé...vi skulle tom kunna köra mor/dotter mot varandra om alla e med ;) förlorarna bjuder i baren...hahaha

2008-03-25 @ 10:16:59
Postat av: Garp

Du vet att vi måste träffas i helgen va...1 april närmar sig...

2008-03-26 @ 16:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0