Toppen dag avslutades med toppen kväll :)

Vaknade imorse av "skönsång" och fick paket på sängen =) Av mamma och pappa fick jag lite olika saker presentkort på jeans, Sing Star men svenska hits schlager, body butter från body shop, 6 st glas till min samling → nu måste jag bara lära mig dricka vin.... och papper, hahahah. Av min kära storebror och hans fästmö fick jag en stegräknare och minigögtalare att koppla till telefon och ipod. TACK MAMMA & PAPPA och MAGNUS OCH LINA ♥
  
Sen har jag varit på förskolan men eftersom jag inte sagt något så viste ingen att jag fyllde år...men haft en toppen dag där. Hade sångsamling på morgonen och sen har vi varit ute på promenad och sen varit inne och lekt, spelat spel och läst böcker. Och även idag har jag läst för de små, Stugan är trång som en skokartong.
Sen var jag iväg en kortis på tjejernas träning, var där i ca 45 min och de var trevligt. Fick avslut amed 25 armhävningar där med...ibland ska man bara vara tyst, men jag var inte själv, men hon behövde ju bara göra 14.

Mamma och pappa har varit så gulliga och fixat mat till mig idag och mina gäster, min favorit rätt fixa pappa igår och idag fixa mamma allting till middagen. Tack!
Strax efter 18.00 ringde det på dörren och jag fick gäster. Maria och Alexander kom förbi på middag och fika, pappas special och kladdekaka. Trevlig middag och Lukas har fått en ny kompis. Efter maten blev det favorit kaka, det var en som var bänkad i soffan innan vi andra ens hunnit resa oss.

Fick en fin påse när de kom. I påsen låg det saker från alexander och ett kort som han skrivit själv. Det som låg i påsen var en tvål och en duschtvål från Body Shop med coconut doft, bubben hade tydligen valt och perfekt val. Sen fick jag av Maria en inbjudan till en dag att avnjuta på Centralbadet, Låter jätte mysigt =) Vilken underbar idé längtar redan tills datumet är fixat. 
Tack så jätte mycket för allt båda två. 
  

image467

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0