Tankar från en luftmadrass (FRAMME)

Ligger på en luftmadrass hos Okla och funderar. Kvällen har varit jätte trevlig. Oklas och L hämtade upp mig vid bussen. L är jätte trevlig och det känns nästan som vi pratats vid förr, en väldigt enkel person. Hemma hos Okla var även två stycken killkompisar och efter vi slängt i oss pizza (vilken jag bara åt halva, skulle beställt barnpizza) så åkte vi och hämtade Oklas F Oklas pojkvänn. En väldigt trevlig och gullig person och är glad för Oklas skull de är så gulliga ihop.


Nu ska jag nog sova, natti natti! Men först en bild på Okla när hon pumpar madrassen jag just nu ligger på och ja jag pumpade också, så klart!

image482
Bra att hon fortfarande tänker på oss i Täby Basket

Kommentarer
Postat av: Okla

Fan va mysig helg lena, nu får jag komma och hälsa på dig snart och göra täby osäkert igen:P Puss o kram miss u

2008-03-29 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0