Tankar från en buss (fredag)

Klockan är ca 19.30 och jag sitter på en buss på väg ner till Karlstad och bussen har precis lämnat Örebro (jag åkte från Stockholm). Bussresor länge än 50 min brukar betyda att jag (vi laget) är på väg till en basket match men inte idag, idag sitter jag själv på bussen. Ska visserligen kolla Karlstad-EOS imorgon (lör) men inte därför jag åker till Karlstad. Jag ska hälsa på Okla =) Det var jätte länge sedan vi sågs och det ska bli jätte kul.


Att sitta på en buss för med dig många tankar, men egentligen har jag inte tänkt så mycket på saker jag kanske trott jag skulle tänka på. Lät rörigt vet inte ens om jag fatta de där själv!? Skönt med denna bussresa är att jag har bara slappnat av och låtit tankarna pendla.  


Nyss läste jag tankar (som jag skrivit i denna bok) från i somras och från Linköping. Tankarna från i somras är släppta till största delen även om några dök upp som en j*vla gubben i lådan i lördags men gubben försvann egentligen lika snabbt som han dök upp och lika bra kanske de var...


Tankarna från Linköping var innan jag drog av delar av korsbandet men nu när kvalet väntar var de nyttiga att läsa.


Om ca 80 min är bussen framme och då ska jag få pizza. Länge sen jag åt det och hungrig börjar jag bli då man bara ätit 2 kokta vid 16 tiden. En liten tupplur nu och jag är framme.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0