Tack för alla snälla söta sms!

Vill bara säga tack för alla söta och gulliga sms och samtal jag har fått idag. Fick första messet vid 06.55 när jag öppna paket och jag gissa på vem det skulle vara från och visst hade jag rätt, känner inte så många som skickar mess så tidigt nämligen. Men sen har det droppat lite under dagen och har blivit så glad.
Fick ett mess av en kompis som Gratta mig igår redan och idag fick jag ett mess där det stod. Bara så du vet har jag redan sagt grattis till dig o jag tänker inte ödsla ett till sms på att säga det :p
Hahaha det var ju faktiskt riktigt fyndigt! Tack Kråkan

Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis grattis! :)

2008-03-04 @ 21:05:56
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0