Står där saker betyder.

Fick ett ljus som var så fint i liten 25 års present, den riktiga presenten hade jag redan fått. Detta ljus står nu på en betydelsefull plats. Den står i mitt fönsterbräde och där står saker som betyder. Det är allt från kort till spöken, heheh. Har ett gossedjur som skrämmer bort monster från fönstrena och ett eget litet spöke som jag inte behöver vara rädd för och det ligger en hjärtsten och små pärldjur där också.
Ljuset står i mitten och det passar toppen. 
image476

L och Ch var förbi idag och fika och jag fick en jätte fin present. Det ar en massa minnen ;) som vi gjort tillsammans. Börjar bli en del år vi känt varandra nu och du hade fått med alla de saker som varit starkast minnen hos mig, enda som jag saknade var våran vandring i snöstormen hahah. Men albumet var underbart och du är underbar. Tack! Men tyvärr är albumet lite för stort för min fönserkarm, annars hade den stått där.
Ps! Snart ska jag spöa dig i bowling igen.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
hoppas du kommer sova gott när du väl somnar

2008-03-11 @ 00:27:01
Postat av: emelie

Godnatt :)

2008-03-11 @ 00:32:03
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Maria

Orden på ljuset e så sanna!!!

2008-03-12 @ 23:43:52
Postat av: lena

och jag tänder ljuset varje kväll!

2008-03-12 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0