Spännande innebandy på tv

Just sett upplösningen av Täby-Storvreta på TV4 Sport. Såg lite innan maten början av matchen och Storvreta gjorde ganska snabbt 0-2. När jag kom upp efter maten stod det 3-5 och ett par minuter kvar att spela och vid full tid stod det 5-5 och det blev sudden fortfarande 5-5 och nu straffar.

Även om jag inte spelar innebandy själv måste jag säga att vissa straffar var riktigt heta.

Kände inte riktigt igen golvet i Tibblehallen det hade de lagt ut något annat än de vi brukar lira på. Men skulle gärna ha den publiken de hade, jag vill också spela inför ett fullsatt CC.

Kommentarer
Postat av: Mona

Det var en spännande match, som tyvärr ju inte slutade som jag önskade. Nu är det bara att bita ihop och sikta mot nästa år.
Skönt att vi slapp parketten i alla fall och fick en riktig innebandymatta i stället.

2008-03-25 @ 07:56:58
URL: http://monaspusselbit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0