Sovdags

Klockan är snart midnatt och jag borde kanske gå och lägga mig och försöka sova. Men först om jag orkar hålla ögonen öppna kommer det bli ett avsnitt av One Three Hill, säsong 2.

Har inte sovit så bra i natt. Somna sent (03.30 kanske) och vakna första gången 7.40 och kunde inte somna om, men efter ett tag så, sen sov jag till ca 10.30 = skönt. Men vaknade till flera gånger och hade ont i hela kroppen, kände mig lite mörbultat och det är väl säkert från matchen igår. Men nu känns det faktiskt bättre och ibalnd måste man bara få klaga lite.

Har försökt göra så mycket som möjligt av dagen för att inte bli trött eller trött har jag varot hela dagen men. Jag och Lukas har gått en underbar runda runt mörtsjön. Sen blev det promenad till tåget och in till skolan och lämna in arbetena och sen blev det en till promenad från roslagsnäsby till tibble. Sen var det ca 45 min kvar till träningen. Segade lite i klubbis och nu började jag känna mig riktigt seg. Träningen tyckte jag var rätt seg men det var nog mest för jag kände mig seg. Men egentligen var träningen ganska kul. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0