Skulle köpa jeans blev en jacka

Åkte in till stan med Mutola idag. Skulle bland annat kolla jeans, eller det var det jag skulel köpa var tanken och titta på annat kanske. Men har inte många kronor över denna månad så de skulle bli fönstershopping mest och jag inte hitta byxor. Fick pengar av mamma och pappa när jag fyllde år till att köpa jeans/byxor för. Så de hade jag fått idag och tanken var att jag skulle köpa de om jag hitta. Men hittade inga snygga som jag ville ha inne i stan. Problemet är också att jag HATAR att prova jeans, man blir ju inte lycklig av det direkt. Istället så hittade jag en jacka som jag tyckte om, även om jag tvekade lite i början. Visste inte riktigt om jag hade pengar nu. Men varför vänta, för väntar jag så kommer den inte finnas kvar i min storlek och denna finns inte i centrum så jag köpte den ändå. Mutola köpte en likadan men svart. Även om hennes beslut gick lite fortare än mitt.
 
Sen tog vi en tur förbi centrum där jag provade ett par olika jeans med olika resultat, men de som passade bäst är inte min stil alls. Nej så det blev inga jeans idag, men ska kolla måndag med mamma.
Jackan!
image500

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0