Skönt när man är klar, även om man egentligen inte orkar.

I tisdags var jag glad att jag pallrade mig ner till gymmet även fast jag inte var så sugen. Men så fick jag mina tankar att tänka på vad skönt det är när jag väl har gymmat. Så fick den tanken att övertyga mig att gå ner och gymma och så blev det i tisdags. Efteråt så var jag riktigt nöjd, kändes bra.


Idag (torsdag) däremot så var det en helt annan känsla. Idag var jag mycket mer taggad, hahah taggad att gymma fint det lät.... Var nästan inga människor nere i källarlokalen där gymmet ligger och va skönt. Mycket roligare att gymma när det är lite folk där, man behöver inte vänta och det är inte konstiga människor som kollar överallt. Inget fel på gymmet alls, men det är en speciell sorts människor där. Nej nu ska jag inte döma folk som är där och det låter som jag tycker de är underliga så är inte alls fallet. Jag tycker gymmet är bra, det är ju inte SATS, Feel Good eller NAUTILUS och säger nu inte att det är något fel på dessa. Skulle gärna ha kort på ett av de träningsanläggningarna men har inte riktigt de pengarna nu som student. Sen STORT PLUS till källarlokalen är att det ligger vägg i vägg med vår träningshall. Har tränat där sedan gymnasiet och trivs därnere och kommer att fortsätta med det så länge jag lirar boll.

Men nu var det ju inte det jag skulle skriva om från början det bara blev så och kände att jag ville förklara mina tankar lite kring de gymmen.


Som jag nämnde tidigare var jag "taggad" inför gymmet idag och det gick bra. Lugnt med folk och träffade en person som jag pratade lite med som egentligen aldrig pratat med innan bara hälsat på. Han är trevlig och kanske kommer han kvala in till ett stort mästerskap snart. Då menar jag mycket större än SM.

Jajaja idag kändes det bra, körde pass 2 på skivstångsprogrammet . Som bland annat innehåller bänkpress....

image490
men nu i lite mer ordnade former än denna gång sommaren 2006 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0