Shoppat saker idag

Först så träffade jag Mickan i centrum och vi skulle köpa present till Issa som fyllde år i onsdags. STort GRATTIS till ISABELLE 19 ÅR!

Vi hade planerat lite vad vi skulle köpa eller rättare sagt vi hade kommit fram till vad men inte exakt till vad ändå. Det tog ca 40 min för oss att hitta rätt och vi tror på detta. Vi var ganska nöjda efteråt så nu hoppas vi att vi har prickat rätt. Hehehe efter det gick vi och åt glass på Donken.

Efter glass på Donken så mötte jag mamma och vi skulle kolla på byxor till mig, men eftersom det är ett av de saker jag hatar mest (eller inte kolla men prova) så blev det bara kolla. Imorgon kanske jag provar om jag hittar fina byxor. Men ville ha en lång tröja som jag kan ha till thights också. Hittade ett par coola randiga på Gina som jag köpte men ingen tröja :( Men när de börjar slå igen dörrarna på MQ (klockan var 16.59) så hittar jag en lång tröja och jag blir lite små kär. Hinner inte prova den men den ser lagom ut och vi tar den. Skulle den inte passa så går det ju faktiskt att byta, men den passa perfa!
image493

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0