Så var man 25 år då...

Jaha klockan har slagit över midnatt och så var man ett helt år äldre än för ett par minuter sen. Ja och det har inte kommit någonting och svept igenom mig så jag känner mig mycket äldre. Nä det känns precis som för 10 min sen. Nja sen är det klart att man har vissa känslor nu ändå. Men sen det kommer nog mer om ett par timmar när mamma och pappa kommer med paket =) För de har lovat att väcka mig och komma med paket på sängen. Vi avslyrde den traditionen för ett par år sen och istället kom jag ner och öppna paketen till frukosten. Men mamma och pappa ska iväg tidigt imorgon idag så då skulle de komma med paket på sängen. 
Nä nu ska jag sova och kanske när jag vaknar upp jag känner mig mycket äldre. hehehe  

Kommentarer
Postat av: Garpen

Grattis tjejen!
Kolla in min blogg så blir du säkert glad ;)

2008-03-04 @ 09:44:47
URL: http://garpilarpen.blogg.se
Postat av: linda

GRATTIS!!!!!!!!!! Haft en bra daG? pössokram L

2008-03-04 @ 20:38:08
URL: http://jagheterlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0