Så sugen men NEJ får inte!

Var så sugen, men måste motstå. Har klarar mig nu i 2 månader och 20 dagar, okey jag erkänner en Nobless den 7 januari, men det var en liten nobless och jag tänkte mig inte för och hade ångest efteråt, helt ärligt hade typ de. Men så kom jag ner idag och frågade vad mamma och pappa hade ätit och mamma säger godis och jag blev såååå SUGEN.

Men VARFÖR hade mamma och pappa köpt såååå mycket godis, när typ ingen här hemma äter? Förra året kom det en del påskkärringar hit och vi hade inge godis, ingen frukt nä typ ingenting hemma. Så mamma tänkte hon skulle vara förbered i år och hade köpt hem en stooor påse med påskgodis. Men när mamma kom hem och frågade om det hade varit någon här kunde jag bara svara NÄÄÄÄ. Så det var därför de hade köpt en massa godis och så åt de idag och jag blev så sugen, men avstod och tog en apelsin och det var riktigt smarrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0