Rörigt

Just nu är det riktigt rörigt. Det är YEPS hit och OVBL hit och man har ingen riktigt kolla på vilket som tillhör vilket. Det ända som jag kan säga till blivande studenter som ska läsa AUO3 är att det är första och sista terminen det blir så här och det har nu lärarna meddelat.

Igår hade vi muntlig examination i YEPS och idag ska våran examination i OVBL vara klar för kamratbedömning. Så igår var det att sitta och skriva på OVBL och idag på YEPS men vi ska ha lektion i OVBL. Ja rörigt kanske det låter och det är minst lika rörigt som det låter. Fick nyss lite panik och ringde till en kursare men när jag sedan sagt typ Hej så insåg jag att jag tänkte lite fel, jag blandar ihop kurserna och lektionerna. AAAAAAAA jag bara längtar till fre och jag har har lämnat i dessa två examinationer. En i OVBL och en i YEPS. På fredag ska jag åka in och lämna det och efter det ska jag direkt till gymmet rensa skallen på allt och sen gå och träna basket. Sen när jag kommer hem är bror min hemma =) 

Ska njuta av en helg som jag inte ska göra någonting på, inget plugg ingen basket, ingen utgång. BARA tömma hela mitt rum på alla saker. Men mer om det en annan dag! Nu lunch sen till skolan för att ha lektion i OVBL, nej eller jo juste så är det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0