Paus i tänkandet

Var tvungen att ta en paus i mitt tänkande, hjärnan snurrar för fullt och snart början magen säga att det är dags för lunch också.
Sitter och skriver på min YEPS uppsatts. Den ska var 6-8 sidor och jag har just ni knaprat ihop 4 sidor. Men en halv sida till har jag utan problem men sen är det de där resterande 2 sidorna jag ska knapra iho var tanken. Ska slå upp alla böcker och mina anteckningar från föreläsningar vart på och försöka hitta lite koppling till litteraturen och på det viset ska jag nog kunna få ihop 2 sidor till. Min tanke är att allt ska vara klart till kl 17.00 och bara ha fin justeringen imorgon som innehållsförteckning och framsida då.
Ska förbi förskolan på e.m också men det blir bara en snabbis, ska fota min dokumentation efetrsom jag var smart att glömma bort att göra det innan jag gick därifrån. Smart är man ibland.

Nu ska jag se vad som finns i kylen och vad som kan tänkas äta till lunch.

// På återseende
ps! Håll tummarna ikväll kl 20.30 då spelar vi första matchen i kvalet!

Kommentarer
Postat av: garp

good luck tjejen!

2008-03-27 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0