När du får oväntat besök....

Olika oväntade besök kan man säga att helgen varit full av men även av väntade besök. I lördags blev det båda delarna. Väntade besök först men även besök som var väntade men inte blev av av olika anledningar men de jag tänker på var av sjukdom.
När vi gick till bussen i lördags så möttes vi av minst sagt oväntat besök när vi mötte Chippi och några, hahah det var roligt.

Inne i stan mötte Mutola sin kusin en kortis och kråkan väntade besök. Själv däremot så åkte man hem till inget oväntat besök...huset var tomt.

I dag (läs Söndag) så blev det att jag åkte över till Mutola med lite rester från gårdagen och har fortfarnade massa pastasallad kvar. Vi åt middag och snacka lite och chilla lite framför TVn (hahah, det ordet). Vi kolla bla Mastermind och den var kreeeepy.

Helgen har som sagt stött på en del oväntande/väntade besök men också en del konstiga saker. Med besök menar jag inte bara besök det kan vara mess eller ord som sagts också..... 
Men säger som Garpen. 
I den lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna. 


Kommentarer
Postat av: maria

Ha hahah du snackar i gåtor, men jag vet ju hur det ligger till.Bra skrivet, ja poff sa d så fanns det både en och annan där....
Tack för trevlig söndag!
Kram

2008-03-10 @ 20:53:16
Postat av: Lena

Ja men ibland måste man snacka i gåtor, det blir bäst så...Tack ska du ha :) och tackar för trevlig söndag själv!

2008-03-10 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0