Mycket snack och bilder blev det

Mycket snack och mycket bilder så kan man kanske kortfatta middagen och den planerade utgången igår. Vi kom ut och in till stan men sen så blev det som det blev. Ja vi var kanske 30 min in för sent, det var tok långa köer överallt. Vi konstaterade att vi skulle tagit en tidigare buss....
Middagen var jätte trevlig och vissa (en av oss) öppnade upp sig och pratade mer än vad hon nog hade planerat, men kan inte säga att det var det som var i glaset som påverkade alls. Men en viss M har en förmåga tror jag att få folk att prata, heheh och inget negativt med det. Vi var så glada för din skull och att du pratade. LÅter kanske rörigt men jag tror ni förstår som bör förstå.
Det blev en hel del bilder under kvällen men inte mest från min kamera. Mutola har köpt ny kamera och sa hela tiden jag ska fota som ni brukar göra HELA TIDEN och blixten gick varm. När jag får de bilderna ska de kollas igenom och så får vi se vilka som vågas visa.
image470
Salladen och den kan jag äta nu i en vecka.
(gjorde kanske lite mycket....?)

Kommentarer
Postat av: ...

Det var ju skoj att ni var glada för min skull, men det lär ju dröja till nästa gång...kom upp en del grejer igår :(

2008-03-09 @ 14:37:10
Postat av: Maria

Puss, tack för igår! Jag hoppas verkligen inte attjag blev jobbig i allt snack, men jag älskar detaljer...Synd att allt avslutades så snabbt, och då menar jag för alla.

Kram

2008-03-09 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0