Muntlig examination

Så var den muntliga examinationen över så nu är det bara två skriftliga kvar som ska lämnas in på fredag. Fast den ena ska i princip vara klar i morgon så den ska jag skriva klart ikväll. Det jag ska göra är att få in lite referenser från böcker som jag har läst i ämnet. Men det ska nog gå bra hoppas jag. Senaste kvällarna jag suttit så har tangenterna börjat knappra som mest vid just denna tid, det är då jag fått min insperation. Så målet är att vara klar med OVBL innan mindnatt så dags att sätta igång.

Den muntliga examinationen var i YEPS och var inte så läskig som jag trodde den skulle vara. Vi diskuterade ett fall som vi läst till mötet och timmen gick snabbare än jag trodde. Så det var jätte skönt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0