Kval snart och riktigt snart blev det =)

Idag på träningen fick vi nytt månadsprogram och på det stod det alla våra 6 kvalmatcher som väntar oss. Ska bli riktigt kul och det börjar redan nästa torsdag med borta match mot Skuru i Nacka någonstans, gissar på sporthallen.

Det ska bli riktigt kul även om vi inte vet hur många lag som gå upp men det är bara vinster som gäller. 
På träningen idag spelade vi mot P94 och det var en annurlunda match, men ganska kul ändå. Innan träningen blev jag nästan lite besviken när jag hörde att vi skulle möta de, men det var roligare än jag trodde.

Nu ska jag sova och imorgon (idag) ska jag Kråkan, Mate och 2 snubbar till åka och kolla Solna-08 i damligans slutspel och jag hoppas på en jämn och spännande match.

Nattti natti alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0