Kreativ på natten

Varför ska det vara så svårt att få något gjort på dagtid? Man har hela dagen på sig och då får man typ ingenitng gjort men så börjar klockan närma sig kvällstid och då rasslar det till på tangenterna. Det är alltid så här, måste alltså ha lite press på mig för att fingrarna ska kunna få fram lite elle rvad är det som är fel. Nu senaste timmen har jag kunnat få ner mer tankar och funderingar på arbetet än typ under hela dagen. Det är väl jätte konstigt, är det bara jag som tycker det?

Ska fortsätta skriva på uppgiften nu när fingrarna är igång och innan läggdags ska jag åter igen läsa igenom en 4 sidor text på engelska som vi har muntlig examination på imorgon och lite konstigt för jag är INTE nervös inför den. Jag borde vara det, men jag kanske har missförstått hela den uppgiften och imorgon när jag sitter där så går det åt pipsvängen. Nä sså får man inet tänka det går säkert bra.

Innan hoppar in sängen ska jag också avslöja vem som är den största tävlingsmänniskan i familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0