KladdEkakan till bubben klar

Idag har jag hunnit med en del efter min praktik.
♣ Satt in sista papprena i mina pärmar.
♣ Bakat kladdekaka
♣ Dammsugat hela övervåningen
♣ Ätit mat i lugn och ro
♣ Torkat/dammat av inne på mitt rum
♣ Burit upp och ner dammsugaren

Kladdekakan har jag gjort speciellt åt en person, åt lilla bubben. När han fått reda på att han skulle hit när jag fyllde år hade han önskat att de skulle få de med grädde. Han måste ha gillat den eftersom det var ett år sen han fick den, men eftersom jag också har en förkärlek för mormors kladdekaka så klart man skulle göra den. Gör den typ aldrig annars, men nu har jag ju en anledning att speciellt göra den. Annars brukar den vara me på bussresa till Sundsvall och de var nog senaste gången jag åt den. Så ska bli så smarrigt imorgon.
Nu ska iväg och träna men först ska vi planera lite inför kalaset vi ska ha på onsdag. Mycket kalas blir det och många som firas nu i Mars.


Kommentarer
Postat av: maria

Och han e sååå tacksam att den nu e färdigbakad.
Syns i morgon !
Kram

2008-03-03 @ 23:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0