Känslorna bubblar

Sitter och tänker efter hur var det egentligen?
Vad har jag för minnen kvar av dagens match?

Svaren blir just nu: Mina armar värker och blåmärken och rivsår börjar komma upp mer tydligt nu. Ajaja det gör ont att lägag ner underarmen på skrivbordet, fast egentligen spelar dt inte så stor roll om den är i luften den gör ont ändå.  Det måste betyda att matchen var fysisk, ja det slog och rappade en hel del under korgarna. Men fick med mig en del straffkast men % kan inte ha varit bra. Ta en studs och titta i marken, sen en när du tittar på korgen då går den i. Varför gjorde jag inte så varje gång för? 
Ja tankarna är kanske inte så många efter en sån här match egentligen, jag känner mig mest tom. Men mest tom på energi, tror jag var inne i något konstigt rus under matchen för jag kan inte riktigt tänka tillbaka på den. Jo klart jag känner spelet om jag vill och ser hallen när vi spelar om jag vill, lite som i en dröm.

Vi förlorade första kvalmatchen mot Skuru borta med 11 poäng. Det är ingen omöjlighet att slå de hemma med 12 nej verkligen inte. Men nu har vi först Alvik att se fram emot och jag vill verkligen ha samma känsla på ons innan matchen som jag hade idag. För känslan innan matchen idag den bara bubbla. Går inte att beskriva men jag var lycklig. Jag hade en sån bra känsla och det var för förra matchen i den hallen gick det riktigt bra för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0