Har man koll så har man...

Idag vaknade jag upp vid 7.37 av sms, fick frågan om jag ville bli upphämtat ca 16.50 och då slog det mig ju. Jag ska på teater ikväll med skolan. Visste att det var den 11 skulle gå men på samma gång trodde jag att det var nästa tisdag var helt övertygad om det. Allting löste sig tillslut också fast höll på att glömma bort att skulle på träning med tjejerna. Det löste sig också när jag kommit hem och hittat nummret.

När vi var på väg in till Stadsteatern där vi skulle se Djungelboken i en ny tappning så fick jag dagens andra "jag har ingen koll" upplysning. Vi har PO-dag på torsdag, men det vill jag inte alls och funderade ett tag på att vara på förskolan istället men det funkar inte. Åhhh men hela grejen är att jag inte har sagt att jag inte sagt till förskolan att jag inte är där på torsdag, men det löser sig säkert bra ändå. Bara nu PO-dagen blir nyttig annars kan jag lika bra strunta i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0