Fredagen full som vanligt...

Nej inte full full, insåg just hur dumt det lät men den var full från kl 8.10 när jag gick hemmifrån till kl 23.45 när jag gick och kom i säng.
Först var det praktik mellan 9.00-15.00 det var lika trevligt som vanligt. Gillar verkligen min praktikplats trivs jätte bra och kommer sakna den lite sen när näste vecka är slut.
Fick erbjudande om att gå tidigare eftersom jag var med på föräldrarmötet igårkväll men jag sparade det till nästa fredag då jag ska åka till Karlstad och träffa Okla. Så tog bussen strax efter 15 till centrum och där avhandlande jag lite ärenden sen klockan 16.00-17.00 var det träning med tjejerna, den gick bra. Efter det fick jag hänga lite utanför klubbis själv men efter ca 25 min kom våran tränare och öppna upp till klubbis. Egen träning mellan 18.15-19.30 sen hem till Lets Dance =)
Fredagar är mysiga, då kommer man hem och får maten serverad kl 20.00 i soffan framför Lets Dance. Kolla Lets Dance och i pausen kolla vi på Så ska det låta och så klart fick Lucas lite popcorn, det går inte att motstå de ögonen.
När TV tittandet var klart så skulle mamma invigas i Sing Star. Kan kort sagt säga att det var en klar utveckling från första låten till sista. Hon frågade till och med om hon fick låna detta till deras personalfest eller vad det var de skulle ha. Hon sa flera gånger att detta är ju kul men jag kan INTE sjunga. hahahh kan inte jag heller men ändå slog jag nytt rekord =) 6990 p ojoj, innan var det 5500 p.
En bra dag och en underhållande kväll.

Mamma sjunger!

image468

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0