Du slutar aldrig att förvåna mig....

Det finns en i 94 gänget som aldrig slutar att förvåna mig. Första träningen jag hade med de så hade hon glömt tofsen och tränade med utsläppt hår. Nu är det inte så att hon har lärt sig att man ska ta med sig tofs utan har glömt den minst en gång till...men idag slog hon ändå priset, hahahah. Öppnar väskan och ska ta upp sina grejor och säger Jag har glömt mina saker, men jag har skorna med mig. Hon har glömt shorts och t-shirt men lyckats ta med sig skorna och bollen och tofs. Hon löste problemet när hon kom på att hon kunde träna i sina leggins och hon såg ut som en friidrottare. Sen kom hon på att eftersom matchkläderna var där och hon ändå skulle ta med de hem så kunde hon träna i de.


Men varför var jag inte förvånad att det var du. Hahahha

Men ska inte klaga på tjejerna de är ett riktigt roligt gäng =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0