Djungelboken på Stadsteatern

Åhh vill börja med att jag hade skrivit ett fint inlägg men sp försvann det, eller sjag klantade mig...så nu blir det lite kortare, kanske blir längre senare.

Igår var det dags att åter igen gå på teater med PO-gruppen. Jag, E och P åkte int till stadsteatern för att titta på Djungelboken. Jag hade ingen aning om hur den skulle vara, men hade förstått lite att den skulle vara nja ljup. Hade hört av en person att den skulle vara svår att förstå. Så hade inga försväntningar direkt.
Jag hade ju ingen koll vart vi skulle gå ens....men när vi står utanför stadsteatern får jag reda på att den utspelar sig år 2107 och vid sergels torg. Kan kort sagt säga:
Betyg av bäst av 7
Platserna: 3 extraplatser som var flipstolar och väldigt obekväma, hade hellre suttit på en vanlig köksstol. Betygets höjs ändå upp och blir 3 för att man såg riktigt bra.
Pjäsen: 6 blir det här, den var riktigt rolig och bra även fast den var lite konstig. En del saker jag inte fatta riktigt...
Sällskapet: 7
Resan: 7 alltid massa skratt med E o P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0