Det blev en onsdag kväll med Rihanna konsert

Igår ringde Garpen mig och frågade om jag ville/kunde gå med på Rihannas på Hovet eftersom kompisen hon skulle gå med var sjuk. Jag missade bubbens 5 års kalas tyvärr men detta var grymt. Jag rös vid flera gånger och speciellt till sista låten, Umbrella.


När vi kommer fram är det jätte jätte lång kö, men bara till en ingång varför förstod vi inte men vi skulle inte in till den så knata förbi hela den långa kön och hittade en som var mycket kortare. Där stod vi snällt i regnet och väntade på att få gå in. När vi kommer fram ska de kolla våra väskor och Garpen säger lite snällt jag har bara en systemkamera i den. Vakten säger då får du gå och lämna i den, Va är det ett skämt? Nej det var inget skämt förstod vi efter ett tag...men han säger sen lite trevligt (tror han försökte verka snäll) men du behöver inte ställa dig i kö igen bara att komma hit så kan ni gå in.


Adam Tensta spelade för fullt när vi kom in och efter att han slutat så var det bara att vänta vänta i nästan 1 ½ timme innan Rihanna stormade scenen inför ett ljublande hovet.

Adam Tensta
image479

Det tog tyvärr slut fortare än man ville (tiden går fort när man har roligt). När hon börjar sjunga till Umbrella börjar jag spela in och när jag ska försöka skicka iväg det i ett sms till Mutola får jag sms från Mutola. Var bara tvungen att ringa upp och sätta på högtalartelefonen och hon får höra sista minuten på låten och vilket jubel också det blev när låten var slut. Lustigt lustigt att hon messa och skrev om Umbrella precis när jag skulle skicka till henne och just när den låten gick. Slumben är ingen tillfällighet.

Rihanna
image480

Mellan Adam Tensta och Rihanna roade vi oss med att spana lite på folk och en som vi reagerade på och inte bara vi eftersom vi hörde andra också prata om henne var damen i rosa/rött. Hahaha Sen var frågan också skulle vakten dela (flytta på till olika delar av golvet) på de som bråkade, svaret blev tjejen ställde sig i mellan.



EN grym konsert och två glada!  
image481

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0