Den är tillbaka och den har varit saknad

Idag var analystimmen tillbaka. Skrev i tidigare inlägg att jag skulll missa träningen idag pga föräldrarmöte och så blev det, träning mellan 19.30-20.45 blir svår när det skulle vara på förskolan mellan ca 18.00-20.30. Skrev att jag funderade på att ta en sen runda istället, så blev det också. Fick ett samtal på väg till föräldrarmötet om att gå rundan ikväll och jag hade helt ärligt nästan glömt bort att jag planerade att göra de. Nunär samtalet kom så var det inte svårt att säga nej, ville ju ut och gå men hade bara glömt att höra av mig.
Idag blev det promenad och det var riktigt skönt, var säkert 2 veckor sen i var ute och gick och idag var det inte så kallt heller. Nu måste jag (vi) komma igång med rundan igen, men varit lite mycket nu ett tag men nu så sk vi komma igång igen. Åhh det är så skönt efteråt och nu längtar jag tills det blir lite varmare men mest ljusare så man kan komma ut i löpspåret jag längtar faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0