Bussen är bokad till Karlstad

Skulle ju berätta någonting roligt osm jag har gjort idag (men eftersom klockan har slagit 00.00 just nu blir det ju igår jag gjorde det). Ja men vad gjorde jag då, mer än tillbringat några timmar med Mutola och bubben.Vi var på IKEA och sen på MAX och spana på poliser och sne in på Elgiganten och där hitta Mutola en kamera.
Dagens fråga:
A-
 Mamma ska vi handla meeeera nu?
M- Nä nu vi ska åka hem nu.
A- Vaaa skönt att vi bara ska åka hem (2 min senare sov han)
Hehehe

När jag kom hem så bestämde jag mig för att ta tag i skrivbordet och sätta in alla papper i pärmarna. Men först skulle jag ringa ett viktigt samtal.
En signal gick och sen fick jag svar. Efter lite snack och så var det bestämt med tid och allt. Nu är också biljetten bokad. På fredagen om någon vecka så ska jag åka och hälsa på Okla och sen på lördagen ska jag kolla på match som hon spelar och sen åker jag hem på måndag igen. Sen vad som händer på lördagen efter matchen vet vi inte ännu, kanske utgång eller bara chill framför melodifestivalen. Men det ska bli jätte kul att hälsa på Okla igen, var ju jätte länge sen vi sågs. Har lyckats missa dig båda gångerna när du varit här i Täby ;( men nu så har vi lyckats hitta ett datum som passa båda :) wiieee.
Ska bli riktigt kul att se dig igen och ska bli så skönt att komma bort från Täby och bara göra något annat. Ingenting spec bokat bara göra något annat. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0