Ta aldrig ut en seger i förskott

Vi trodde igår att vi vara klara med C-uppsatsen och att vi bara väntade på betyget, men tydligen inte. Imorse fick vi mail och att vi var tvungna att kolla över en sak, åhh vi blir ju aldrig klara känns det som. Men nu har jag och Veronica kollat över de på olika håll och skickat över via mail. Skönt när hon har gjort förslag på ändringar och text som ska bort och vilken text som ska vara klar och vi tänkt lika dant. Ja men helt ärligt nu, av 6 sidor text har vi tagit bort samma stycken i 95 % av fallen nu, skönt att det inte var helt olika vi tänkt. Sen har jag ändrat om lite i texten men det ska hon kolla på senare i kväll efter sina barns dagisavslutning. Så nu ska jag ägna mig lite åt andra skoluppgifter som ska in på måndag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0