Hemma igen!

Mycket har hänt på de 3 veckor jag inte varit hemma. Det började med att jag och Mathilda spenderade ett par dagar uppe på landet i regnet. Sen var jag hemma och vände och packade kläder för sommaren och sedan tillbaka ut till landet. Mamma firades på kvällen, Grattis världens bästa MAMMA. På måndagen började juniorläger nr 1 och höll på framtill torsdag, under den tiden han världens bästa STOREBROR också fylla år, GRATTIS! Midsommar firades hos släkt och bekanta utanför Motala i Västanvik, det var trevligt och avslappnat. Efter det var det dags för juniorläger 2 att starta på måndagen och slutade också på torsdagen. Nu fredag och lördag har jag spelat seriespel på Edenhof GK och idag jobbat. NU är jag hemma i Täby igen, ja i alla fall för en vecka. Snart börjar ju Johannesbergsveckan fylld med tävlingar och partaj =)

Jag kommer i några följande inlägg bjuda på lite gobitar från mina 3 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0