C-uppsatsen snart klar

Åhh va skönt det var att gå ifrån skolan idag och känna att vi kommer kunna skicka in våran C-uppsats eller vårat examensarbete om man vill kalla det för det, vet inte riktigt vad skillnaden är men vi gör typ båda eller nått. HAde ingen bra känsla imorse när jag åkte till skolan, eller jo ganska bra ändå. På vägen ner till skolan så föll polletten ner vad gällande diskursanalys, jag börjar nu fatta vad den handlar om efter att ha läst samma text ungefär 3-4 gånger. Men kul att det går in någon gång.

Vi jobbade på riktigt bra och tog en tidig lunch redan vid 11 tiden. Vid den tiden höll vi på att skjuta de respektlösa tjejerna som satt i samma datasal som oss. De satt och gormade och åkte runt i datasalen och mina gamla elever jag hade i 5:an var lugnare än de. Jag och V höll på att bli tokiga. Det bästa var nog när de helt plötsligt kollar på youtube inlägg från parlamentet och det låter som de skulle visa en hel skolklass...Aaaaaa

Åt god macka ute i solen en Club Sanwich macka (färdig gjord) synd att jag aldrig mer kommer äta en riktig Club Sandwich, jo det skulle finnas en sak som får mig att ändra på mig och kommer du på den så visst då äter jag den.  
     
Vi kom in igen och visst var de där igen, vi jobbade på ett tag och bestämde oss för att gå och köpa glass och det var i lagom timing när vi höll på att få nippran på samma tjejer igen. Under rasten roade jag mig inte bara med att sola utan även att kolla på en skata som var och leta efter något ätbart i papperskorgen. Den hittade mat till slut men den städa inte så bra efter sig. Vi gjorde sista rycket och nu känner vi oss nästan reda att lämna in igen efter opponeringen. Sen kan vi inte göra mycket fram till midsommar då vi får reda på om vi är GODKÄNDA eller ej.

Kommentarer
Postat av: Mutola

hmmm club sandwich macka... vem va det som lagade den??????? ;)

2008-06-03 @ 22:40:53
Postat av: Lena

Ja det är en bra fråga men en ska som är säker iaf är att skulle inte banga om jag blev erbjuden igen... ;) eller så skulle jag det bara för att!

2008-06-03 @ 22:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0