Äntligen!!!

Det var med lite vemod vi tryckte på skicka knappen och arbetet kom iväg till våran examinator, men nu är det skickat och det käns ändå ganska bra. Efter oponeringen kändes det lite tugnt och vi funderade på hur vi skulle hinna klart innan fredag den 6 juni. Vi hade som mål att vara klara tor den 5 juni kl 12.00 och blev klara hela 25 TIMMAR innan utsatt mål, YES. Nu finns inget vi kan göra innan vi får reda på om vi är godkända eller ej.
Veronica som jag skrivit med är klar när hon fått det Godkänt och reser till USA ett ett par dagar på välförtjänt semester på fredag morgon. Ryktena går om att det kommer vara 30 plus på fredag och jag har insett att jag kommer grunda min golfränna rejält då....Jag ska spela tävling ute på klubben med en kompis, vi vann förra årets tävling och om vinner vi iår återstå att se. 
Nu ska jag ta tag i mina kompliteringar från Aou3. Hoppas på att bli klar med den första idag så ska jag ta tag i den andra imorgon och ta helgen till hjälp också. 
Men det känns skönt nu iaf att det är inskickat och nu kan vi inte göra mycket mer än att vänta.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0