Vad som försegår i mitt huvud innan match

Ja det är mycket det iaf så kan jag kort och gott förklara det. Nej men tänker gör jag nog inte så mycket, även om idag jag måste göra det. Fast det är inte tankar som jag har haft på sniskan innan för de har jag stoppat bort nu ett tag, det bestämde jag mig ju för. Men det som bekymrar mig nu är att det regnar ute och ganska mycket. Hur ska jag komma till matchen då? Jag brukar alltid gå till matcher och har gjort så i ca 3 år regelbundet och det är jätte skönt. Snö som slask, men det brukar inte regna och inte så här mycket. Ser ut att bli lite mindre regn nu och jag kanske kan gå ändå, wiee :)

image395Annars har ja lite grejer som jag alltid gör innan match. Samlingen är idag 15.30 det betyder att jag borde gå vid 15-tiden. Innan dess så brukar jag hinna med att raka benen, klart man ska nyrakade ben när man lirar match, äta lite lunch och packa väskan. Ja det är väl som det flesta gör kanske, men jag brukar försöka trycka ihop allt detta under sista timmen. fråga mig inte varför men känner alltid att jag får lite bråttom och nu måste jag gå om jag ska vara i tid. Men kommer alltid iväg så jag har ca 25-30 min på mig att gå men om jag går i raska takt tar det max 20 min att gå, men vem vill stressa. Samma musik i öronen och alltid samma musik under bron och sen måste man lyssna på just den låten i sista backen och innan man kommer in till Tibble sätter man på favvo låten. 
Ja ni kan kalla mig knäpp men jag trivs med detta och det är det som räknas. 

Nä nu ska jag gå ner och äta lite lunch i förhoppningen om att jag slipper stressa allt för mycket innan matchen. Men det är som vanligt då. 
Sen håll nu tummarna för regnet avtar och jag kan gå, hur jag annars kommer till matchen vet ej. Hoppas på taxi mamma.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0