Rensar garderoben

En av mina punkter som stod på min lista var att rensa min garderob. Det som jag mest tänkte rensa ut är byxor som jag inte använder. Det hänger hängde allt för mycket byxor som jag inte använde, pga olika anledningar som fel storlek både små och stora och trasiga mm.

Det går väl frammåt och nu ska jag ta och kolla vad jag har för luvtröjor som ligger i garderoben, anar att de är
ganska många, men har ska ja nu också rensa. Va skönt när det är gjort. Kommer jag känna mig stolt.
Annars går det lite trögt med min lista än så länge.

* Rensa garderoben (håller på för fullt)
* Lämna in Harry boy och kolla om ev vinst
* Hämta ut mina böcker, hoppas att de kommer imorgon. (de har inte kommit, kommer på torsdag. Tagit tok lång tid)
* Gå med Lukas runt Mörtsjön (regnet har öst ner hela dagen då var det inge kul, blev en vanlig runda istället)
* Gymma (får bli hemma gymma, pga av olika saker)
* Stava med Maria (kl 19.10)
* Kolla på Våra bäst år hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0