Du betyder!

Nej ni bråkar bara, ja ni gör ju det när ni håller varandra. Den kommentaren sa en lagkamprat när de skulle bestämma vilka som höll vem. Svårt att förklara meningen men du vet vad jag menar eller hur? 
Men nej vi bråkar inte, inte så det är inte på riktigt. Jag blir bara så irriterad på dig ibland, men det har inget med dig att göra som person, inte alls. Men du vet varför och jag vet varför du blir arg ibland på mig.
Vi pratade om det på träningen när vi båda satt på bänken och vi har pratat om det förut också. Ja jag kan bli riktigt irriterad på dig om jag spelar försvar eller du på mig, men det är bara på dig som jag kan bli det. Men jag vågar bli det också. Det är ingen annan som jag skulle kunna bli det på och sen efter träningen bara släppa det som ingenting hade hänt.
Självklart så bråkar vi inte varje gång, långt ifrån alltid och det bråket vi har är ju egentligen inte bråk. Bara att jag trycker till dig lite extra, men jag vet att du tar det. Lite roligt är det ändå att kunna få dig lite arg och tror det är ömsesidigt ;)

Våran vänskap startade på en brygga på Åland, vi satt och prata och tiden bara flög iväg och sen dess har jag kunnat prata med dig om allt. Det är lätt att prata med dig och du har hjälpt mig genom svåra tider och glada tider.

Du lyssnar när jag behöver prata
du pratar när jag behöver lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0