Vaknade till liv och rolig träning

Jag gick ner till Skarpäng och han väl vakna lite till liv. Men var inte jätte jätte pigg precis innan träningen drog igång, men det försvann ganska snabbt när började värma. Jogga lite och sen skulle vi köra smidighet/lätt fys. Idag blev det träning med juniorerna, eftersom våran coach inte skulle komma på vårat skott pass och brukar inte vara mer än 1-3 personer där om han är där, så när han är där är det nästan 100 % säkert att ingen är där. Så därför blev det att träna med juniorerna idag. Tisdagar är ju annars "frivillig" träning på och vi kan välja vad vi vill göra men vi får träna med juniorerna om vi vill.

Idag blev det mycket teknik och vi fick även lira en del i Frodo drill och nummerboll. En rolig träning som avslutades med gemensam stretching. Innan träningen var jag först lite nja ska jag gå eller inte, men bestämde mig imorse för att träna. Fast när jag hade legat och sovit där på e.m så var jag inte så jätte sugen på träning. Men glad att jag bestämt mig för träning, kul träning var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0