Uppe med tuppen

nja inte riktigt med var uppe vid 7 imorse. Strax efter 8 gick jag en promenad med Lukas och vid 9-tiden så försökte jag pumpa min cykel vilket inte gick så bra. Varför det inte gick så bra fatta jag när jag förstod att pumpen inte passa....hm...men cyklade ner till macken och där funkade pumpen och nu har jag stenhårda däck. Lycklig cyklade jag vidare till Roslagsbanan och tåg tåget in till stan. Där mötte jag V som jag ska skriva mitt examensarbete med. Vi pratade lite om en första sak som skulle in, sen vart det mest prat om annat och lära känna varandra lite mera. Men det käns bra, det här kommer nog bli bra.

Efter det så strosade jag vidare inne i stan ett par timmar. Tittade på lite födelsedagspresenter till pappa och till lillkillen som snart också fyller år.

Hittade lite underkläder på Top Shop och så köpte jag en Djurgårdsmatchtröja. Visserligen kommer nya modellen på tröjor nu men jag kunde inte låta bli nu, det var ju riktigt bra pris och måste ju inte ha nyaste tröjan ändå. Men jag älskar fotbollströjor och de är så sköna att gå i på sommaren på kvällen när det är svalt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0