Trötter men kan inte sova

Innan träningen kände jag mig ganska pigg och glad men efteråt kände jag mig inte riktigt lika pigg och glad. Efter träningen idag kände jag mig helt slut och överkörd av tåget. Det var 4 fyspasset på 4 dagar. Mån blev det gym och sen fys på träningen, tis blev det fys på träningen och ons ledigt och idag fys igen. Imorgon kommer ingen av våra "fysslavar" att vara med på träningen av olika anledningar så imorgon blir det uppvärmining med 11-manna och sedan med största sannorlikhet massa basket. Bara vi kan genomföra en bra och seriös träning imorgon så man känner sig bra inför matchen på lördag.

Träningens roligaste: Uppvärmingen, dribbla basketboll och samtidigt lira fotboll med en innebandyboll och samma sak men nu även med en extra basketboll att göra mål med.
Träningens jobbigaste: Kolmasken
Träningens skönast: Stretchingen efteråt

Nu är jag trött i hela kroppen men kan inte sova, fast om jag lägger huvudet på kudden somnar jag nog direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0