Trötter efter praktik och långpromenad

Just nu är jag en riktigt trötter, trötter, trötter. Inte sovit mindre inatt än vad jag gjorde förra veckan, men det kan vara en kombination av min långpromenad hem och att jag började min praktik idag.
Idag så var det åter dags för mig att åka till min praktikförskola och ska nu vara där i två veckor och sen är det en vecka på lhs och sendan ytterligare två veckor på praktik. Praktikplatsen är jätt bra och jag trivs verkligen men både personal och barn. Idag när jag kom fick jag reda på att jag skulle få byta avdelning, först tänkte jag nej det vill jag inte, men sen okey och det funkade jätte bra.

Fick höra av min förra handledare att barnen frågat efter mig, ja klart man blir lite rörd. De hade planerat att skriva ett kort och berätta hur det var och jag som verkligen tänkt att jag skulle skriva ett kort jag me. Men får skriva ett innan sommaren får då slutar ju en hel del sköningar där, som börjar skolan efter sommaren.

Kom iväg ungefär en 15 min efter jag tänkt mig och det slutade med att jag gick hela vägen hem pga av jag inte orkade vänta på bussen. Det tog ca en timme och var jätte skönt att gå och tänka på allt och ingenting. Sen att jag gick en två omvägar för jag tänkte jag kanske skulle ta bussen det var bara klantigt, men men. Det var som sagt skönt att gå lite och få chansen att tänka på allt och ingenting.

Nu dags att knata till träning, antingen blir det bussen eller så går jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0