Tankarna har landat

Så här ett par timmar efter matchen så har tankarna landat lite, eller ganska mycket. Men det var egentligen först efter Oklas mess som jag fattade det. Hon skrev ingen speciellt egentligen. Fråga bara hur matchen gick om vi vann och hur det gick för mig? Det var då tankarna egentligen landade. Jo men jag är faktiskt näjd med mitt spel, gjorde ändå 12 p varav 5/5 straffkast och en 3:a på de tre perioderna jag spelade. Varför jag sen inte fick lira den fjärde det vet jag inte. Men jag kände ändå att jag var nöjd med det spel jag hade, vet faktiskt inte varför jag inte fick lira sista men det är inte något jag kan hålla p åatt grubbla på hela helgen.

Efter matchen när jag kom var det bara hoppa in i duschen och efter det så gick jag en runda med Lukas, ut i snöstormen med musik i öronen och släppa tankarna någonstans, det gick ganska bra. Efteråt kändes det mycket bättre. Efter det fick jag min favorit mat, pappas special (grön pasta och fläskfile i sås) hur smarrigt som hellst. Sen har jag och pappa kollat på Remember The Titans, den var jätte bra. 

Så tankarna har helt klart landat lite men tror att de kommer komma tillbaka lite hur jag än vill på måndag när det är dags för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0