Tacos och schlagerkväll

Efter matchen i lördags så blev det dusch och lite så i Tibble med laget. Då kom upp ett ämne (ja om man kan kalla det de) som jag inte tänkt på jätte länge och inser nu att F*N va skönt, det är inte jag som har gjort bort mig eller är dum det är faktiskt du. Men detta kom jag inte på förrän mycket senare på kvällen när jag och Mutola diskuterade saken.

Efter mammas gulliga meddelande på telefonen och vart bilen stod så hittade jag den, nära och bra =) och åkte några 100 meter för att komma hem till Mutola. Kommer in genom dörren och oj va gott det lukta. Det blev Tacos till middag, super smarrigt.
Sen blev det lite allvarssnack om kärlek med lill grabben som snart fyller 5 år. Vi pratade om hur man vet att man är kära och om man kan bli kär i vem som hellst och lite så. Hur vet man att A och F är kära då? Kan man se de på de? Ja för de pussas ju på munnen. Jaha så de är tydligen kärlek.

Sen äntligen började melodifestivalen. Men det var ingen låt som riktigt jag fastnade för, men tvillingarna kanske ändå var en favorit. Kebabpizzan var ju ett stort skämt men den fasta hos lill grabben, det var den låten som fick honom att ställa sig upp och dansa. Så söt!
Men den gick inte vidare, vilken otur....

Efter melodifestivalen blev det film, Se upp för dårarna. Den var inte alls som jag hade tänkt mig, fast helt ärligt vet jag inte hur ja hade tänkt mig den heller. Men den var riktigt rolig.

Kommentarer
Postat av: maria

Va fint du skriver, Mutola håller med lillgrabben, pussas man på munnen DÅ e man kär...ellä????

2008-02-18 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0