Sukis idag

Igår när jag vaknade klagade jag nog mest i hela världen på att jag hade ont i halsen. Men jag hade verkligen jätte ont. Vaknade flera gånger av att halsen värkte. Det blev lite bättre under dagen och igår kväll så mådde jag mest illa och lite hals ont. Jag satt uppe och skrev ut mitt utkast som jag skulle ha med mig till skolan idag. Men när jag gick upp i morse mådde jag inge bra. Halsen värkte och jag mådde illa. Men jag gick ner och duscha där nere där duschen är varm va skönt med varm dusch. Efter jag fått i mig ungefär 5 skedar fil med k-special och ett halvt glas proviva nypondryck insåg jag att jag inte skulle orka gå till skolan. La mig på sängen igen vid 7.50 och mådde så illa. Somnade efter en stund och sov i ca 90 min innan klockan ringde.
Sen hade jag ont i halsen hela f.m och mådde lite halv illa, efter lunch blev det lite bättre och nu på kvällen har det nästan gått över. Imorgon måste jag till skolan på två föreläsningar.
Bäst att hoppa i säng nu så jag orkar.


Kommentarer
Postat av: linda

aww stackars liten. Har också haft ont i halsen i flera dar.. det suuuuuuuger. Krya på dej!!

2008-02-26 @ 03:07:34
URL: http://jagheterlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0