Smärtan kanske försvinner om jag sover lite...

Vet inte hur lång tid det var kvar men det var nog ett tag för vi han med att göra massa efteråt det var så det kändes iaf. Vi lira 4-4 och jag blev får omkull egentligen inte en hård smäll men åkte i backen. Landade på sidan och kände att det gjorde lite ont i knät, men inte så farligt. Bara resa på mig och spela vidare. Men det var efter det som det började kännas... vi förlorade matchen och fick gå av och vi hade aktiv vila i 1 min av 2, vilan var att stå i plankan i 1 min. Efter det en ny match och det gick väl att springa, sen skulle vi skjuta 10 straffkast och för varje miss 5 armhävningar, jag fick göra 10 armhävningar. Kan verkligen inte skylla missarna på att det gjorde ont, men det gjorde ont och var bara bita tag i linnet och bita ihop. Näst sista grejen vi gjorde var att springa långa sprints över hela planen 8st och sen skulle vi sätta 2 straffkast, jag sköt bara två =)
Sen var man både ganska trött och knät kändes svullet, men det är inte speciellt svullet men det känns tjock på något sätt. Stretcha men orkade inte riktigt, obehaglig känsla i knät. Tycker inte om känslan, även om vet hur det kändes när jag drog av 30 % av korsbandet och detta är inte i närheten men vill inte ha ont. Jag ville egentligen bara hem fast samtidigt orkade jag inte röra på mig.
Så nu tänker jag om jag somnar nu så kanske smärtan försvinner tills imorgon. Ja om jag tror på det så blir det nog så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0