Skola, fritids, träning en helt vanlig dag i mitt liv

för 15-18 år sen...Ja det såg ju nästan ut så när man var liten och ungefär så har dagen sett ut idag med. Jag började med att åka in till Lhs och var där på lektion mellan 9.00-11.00 (slutade egentligen 12.00) men missade inget på sista timmen, det är jag nästan 100 på. Vi hade workshops och jag var med i en där vi skulle prata om att se barnet och det var ganska intressant. Fick lite nya tankar hur man kan göra och vi fick nästan 1 timme på oss att prata om olika saker.
Efter egen skola åkte jag till gamla jobbet och vickade på fritids. Dit är alltid kul att komma tillbaka och är så glad att jag får den möjligheten ibland också. Måste ändå erkänna lite att man har några små änglar där. Även om de inte alltid är änglar men när de tittar på en med små söta hundvalpsögon smälter man ju faktiskt och de har alltid gjort så från 6 års och nu upp till 5:an. De är göllig nu när man inte träffar de varje dag....För inte fick jag en kram av de varje morgon innan, de kunde kanske sitta knät ibland men nu möts man alltid av de med en stor kram och det är ju faktiskt riktigt gulligt, jag blir rörd.

Efter fritids åkte jag till Tibble där jag kom ner när det var ca 30 min kvar av tjejernas träning. Han snacka lite med de och jag gillar gruppen, den är rolig. De har en skön inställning. Inser också att det är nyttigt att vara med de, för de får mig att inse saker som jag annars inte tänkt på. Men de reagerar likadant och tänker ibland precis som jag gör fast man är på olika nivåer.

Så efter det var det cirkus timmen kvar innan egen träning. På den timmen han jag med en hel del saker, byta om, snacka med en innebandytränare om lite korsbandsskador och lite så, fick en överraskning jag coh sen var det dags att träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0