Sitter med rosa elefanter på huvudet och just blivit grundlurad

Japp så sitter man här efter träningen med rosa elefanter på huvudet, känns nästan som några snurrar runt det också. Fick en armbåge i huvudet under bänkbollen och aj va ont det gjorde och POFF sa det så var bulan där. Det gjorde bara ont på stället där bulan var och när jag skulle in och spela igen var det slut med bänkboll. Vi fortsatte med 3 min matcher. Huvudet kändes inte alls, gjorde inte ont bara lite på avlånga bulan som jag hade. Träningen fortsatte och slutade med lite kort prat.

Sen efter träningen på parkeringen så säger jag ordet jag inte får säga när en viss M är i närheten. Jag säger ordet allt för ofta, någon som vet vad det kan vara? haha den som inte vet blir jag imponerad av och stolt över mig själv för då kan jag inte sagt det så ofta.

Men säger jag kan göra 5 armhävningar ändå när jag kommer hem, han säger kan jag också göra när jag kommer hem.
När jag kommer hem och har duschat och så kommer jag på att telefonen ligger nog i basketväskan. Knatar ner och hämtar den och precis när jag tar upp den får jag ett mess (tillfällighet eller?) Mess av M där han skriver nu har jag gjort 35 armhävningar, hur många har du gjort? Jag är ÄRLIG och gör 36 och skriver det men är man djurgårdare så måste man ju vara bäst! Får ett svar. Jaha gick du på den lätta!? Djurgårdare=Lättlurade AIK steget före. Näää vad arg jag blev, han är säkert inte alls gjort några armhävningar. Värsta var väl inte att jag gjorde 36 nu om han inte har gjort sina 35 men det var att jag blev ju så nöjd med mitt svar och så kommer han och få sista ordet så fint. FAN också!
Men visst lite kul var det ju, men kommer jag aldrig erkänna för honom.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0